| Auteur |
Bericht |
spierke
Geregistreerd op: 13-5-2009 Berichten: 133 Woonplaats: aan de rand van Lier
|
Geplaatst: Zo feb 07, 2010 20:51 Onderwerp: |
|
|
best hittebestendige verf gebruiken, zou ik zo denken.
greetz
spierke |
|
| Naar boven |
|
|
pink kevertje
|
Geplaatst: Zo feb 21, 2010 15:04 Onderwerp: |
|
|
vorig weekend een van mijn westyramen eruit gehaald. om de rubbers te vervangen en wat propper te maken. in de week s'avonds al een klein beetje gedaan. niet echt makkelijk want ramen zijn precies met een soort van soldeersel aan elkaar gezet wa het dus moeilijker maakt om deze uit elkaar te halen.
zover zijn we dan toch al geraakt.
voor het schoonmaken heb ik mij en speciaal product gekocht en dit werkt wel heel goed. maar neemt wel veel tijd in beslag.
gisteren nog wat motorplaten terug gehad en deze gisteren in de primer gezet. vandaag dan al in kleur gezet langs 1 zijde strak ander zijde gaan spuiten.
nieuwe dakrubbers voor het hefdak zijn ook aangekomen (of beter gezegt veel goedkoper aangekocht op mijn werk)
dus een van de volgende weken worden deze ook geplaatst
vorig weekend ook stof gekocht om de nieuwe slaapbank en de zijpanelen te overtrekken.
grtz |
|
| Naar boven |
|
|
pink kevertje
|
Geplaatst: Zo feb 21, 2010 17:54 Onderwerp: |
|
|
nog ne update ze
de volgende dingen zijn al in de nieuwe kleur gespoten ze
motorplaatjes
motorbalk
zover zijn we al voor het moment
grtz |
|
| Naar boven |
|
|
pink kevertje
|
Geplaatst: Wo mrt 10, 2010 22:21 Onderwerp: |
|
|
nog een beetje verder gedaan natuurlijk
de laatste plaatjes staan in de primer en worden van het weekend in kleur gezet. dan kan daarna de opbouw van de motor terug beginnen.
van het weekend ook nog een nieuwe spuitbus gekocht om mijne uitlaat een nieuw kleurtje te geven en dat die dan ook direct tegen de roest bschermd is.
dus van het weekend ook mijne uitlaat wa afgeschuurd
ondertussen is de vloerplaat in de bus waar er roest was ook afgeschuurd zodat ik plaatjes kan laten maken om de gaatjes dicht te laten lassen.
aan de buitenkant ook maar wa beginnen schuren want daar hing op sommige plaatsen wel wa veel plamuur tegen rechterachterhoek zal moeten vervangen worden en de rechter achterwielkas ook. balken zullen ook vernieuwd worden denk.
foto is van achter de schuifdeur.
en nog altijd druk bezig met mijn westyraam. heeft een beetje geduurd om de juiste vijzen te vinden maar die heb ik dan nu toch gevonden volledig in inox. een van de ruitjes is al uit zijn kadertje geraakt wa ik nu dus eerst nog heel goed probeer propper te maken om dan de nieuwe rubbers te steken.
op de foto links nog niet propper gemaakt en recht al wel propper gemaakt toch een groot verschil
grtz |
|
| Naar boven |
|
|
pink kevertje
|
Geplaatst: Wo mrt 17, 2010 22:07 Onderwerp: |
|
|
van het weekend ook nog wa verder gedaan ze.
nog wa plaatjes gespoten. en vandaag hebben ze wa komen verder doen aan het afschuren van de zijflank.
motorplaatjes
zijflank
grtz |
|
| Naar boven |
|
|
pink kevertje
|
Geplaatst: Zo mrt 28, 2010 18:31 Onderwerp: |
|
|
nog een beetje verder gedaan ze.
koelkap is helemaal gespoten geraakt. en ben nu al terug bezig met de opbouw van de motor. bijna alle plaatjes staan er terug op.
oliekoeler heeft nieuwe dichtingen gekregen.
de motor nu
heb ook nieuwe kleppendeksels gestoken
van de week is mijne collega komen verder schuren en is de achterhoek nu ook volledig afgeschuurd geraakt. daar hem ik nog geen foto's van.
hoppelijk dat alles vlot blijft verlopen, want ik zit een van de volgende weken ook nog met een verhuis. hoppelijk krijg ik alles nog in orde voor de verhuis.
grtz |
|
| Naar boven |
|
|
pink kevertje
|
Geplaatst: Ma apr 12, 2010 21:54 Onderwerp: |
|
|
| van het weekend al het plaatwerk gaan halen ze. en nog een groot deel afgeschuurd. normaal komen ze zaterdag lassen ze, en dan kunnen we weer goed verder doen. dan kan normaal de motor er terug in. ik hou jullie wel op de hoogte grtz |
|
| Naar boven |
|
|
pink kevertje
|
Geplaatst: Vr apr 30, 2010 21:30 Onderwerp: |
|
|
ondertussen is er al gelast ze aan de bus
vloerplaat is gelast en in primer gezet
en batterijbak gelast
morge word er nog wat verder gelast, geen meeting voor mij morge; hard werken aan het busje dat dit zorap mogelijk terug rond kan rijden.
ik hou jullie wel op de hoogte grtz |
|
| Naar boven |
|
|
pink kevertje
|
Geplaatst: Za mei 15, 2010 11:15 Onderwerp: |
|
|
ondertussen is er al veel gedaan hoor hier nog wa foto's van wa er nog gebeurd is
achterhoek ingelast
nieuw stuk tussen schuifdeur en wielrand
nieuwe dorpel ingelast
verder heb ik ook nog vloerplaat vooraan voor de tweede keer in de primer gezet. en alle pedalen, handrem enzo in het zwart geverft
wielrand verder gelast
schuifdeur nieuw stuk ingelast
zijkant ziet er nu al een heel stuk beter uit.
dachbord eruit gehaald om deze ook af te schuren en opnieuw te spuiten
motorke vandaag verder inelkaar gezet zodat deze er terug inkan
|
|
| Naar boven |
|
|
pink kevertje
|
Geplaatst: Za mei 15, 2010 11:18 Onderwerp: |
|
|
gisteren nog wat verder gedaan ze en motor terug in busje gehangen.
hier enkele foto's ze
den balk nog plaatsen
uitlaat eraan hangen en nog wa plaatwerk
en dan hangt hem erin
klepje terug dicht de rest is voor van de week. electriciteit nog aansluiten en nog afstellen
grtz |
|
| Naar boven |
|
|
|